E-poe tingimused
Kylavaha e-poe (edaspidi Veebipoe) omanik on Tres OÜ
(registrikood 16455808), asukohaga Linnuse talu, Reastvere
küla, Jõgeva vald, Jõgevamaa 48515.
1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
1.1.Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
1.2. Veebipood jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades ning nimetatud muudatusi kajastatakse Kylavaha veebilehel www.kylavaha.ee
1.3. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
1.4.Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
1.5. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
1.6. Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab ostja, et ta on
Müügitingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid.
2. Tellimuse vormistamine
2.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
· Ettemaksuarve
· Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
2.2. Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
2.3. Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
2.4. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba
lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel
võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud)
viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
3. Kohaletoimetamine
3.1. Kaupu saadetakse Eesti riigi piires
3.2. Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Omniva pakiautomaat, Smarposti pakiautomaat, DPD pakiautimaat.
3.3. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
3.3 Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud
sihtpunkti 3-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
4. Taganemisõigus
4.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
4.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
4.3. Tarbijal on õigus taganeda müügilepingust 14 (neljateist) päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise, kuid ainult juhul kui toode on avamata kujul. Tellimuse tühistamiseks tuleb saata vastavasisuline e-kiri aadressile info@kylavaha.ee
4.4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
4.5. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
4.6. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
4.7. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
4.8. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
4.9. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
4.10. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning
nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu
märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
5. Pretensiooni esitamise õigus
5.1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
5.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@kylavaha.ee.
5.3. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
5.4. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
5.5. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult
või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
6. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
6.1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
6.2. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
6.3. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile
saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja
teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
7. Vaidluste lahendamine
7.1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@kylavaha.ee.
7.2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
7.3. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.